جستجو برای:
  • دسته بندی محصولات
    • دیجیتال مارکتینگ
      • سئو ( بهینه سازی موتورهای جستجو)
    • کسب و کار
    • مدیریت
    • تکنولوژی
    • بازاریابی
    • گرافیک
    • پولسازی و کسب درآمد
    • مالی و سرمایه‌گذاری
    • برنامه نویسی و IT
    • توسعه فردی
    • حقوق و علوم‌قضایی
    • دانشگاهی،فنی‌ومهندسی
    • روانشناسی
    • زبان‌های خارجه
    • سایر
  • دسته بندی مقالات
    • بازاریابی
    • برنامه‌نویسی و IT
    • تکنولوژی
    • توسعه فردی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • کسب‌وکار
    • گرافیک
    • مدیریت
  • دوره‌های آموزشی
  • بلاگ
  • حساب کاربری من
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • 09304450751
  • info@dgmclub.ir
  • درباره ما
  • تماس با ما
دیجیت من | پلتفرم پویا و قدرتمند ارائه آموزش‌های ویدئویی
  • دسته بندی محصولات
    • دیجیتال مارکتینگ
      • سئو ( بهینه سازی موتورهای جستجو)
    • کسب و کار
    • مدیریت
    • تکنولوژی
    • بازاریابی
    • گرافیک
    • پولسازی و کسب درآمد
    • مالی و سرمایه‌گذاری
    • برنامه نویسی و IT
    • توسعه فردی
    • حقوق و علوم‌قضایی
    • دانشگاهی،فنی‌ومهندسی
    • روانشناسی
    • زبان‌های خارجه
    • سایر
  • دسته بندی مقالات
    • بازاریابی
    • برنامه‌نویسی و IT
    • تکنولوژی
    • توسعه فردی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • کسب‌وکار
    • گرافیک
    • مدیریت
  • دوره‌های آموزشی
  • بلاگ
  • حساب کاربری من
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

خانهبازاریابیدوره آموزشی اکشن کورس نوابغ بازاریابی
آموزش بازاریابی | دوره صفرتاصد آموزش بازاریابی 2023|کلاب دیجیتال مارکتینگ
حالت مطالعه

آموزش بازاریابی|دوره رایگان آموزشی صفرتاصد اکشن کورس نوابغ بازاریابی(مارکتینگ) از مبتدی تا پیشرفته

دوره آموزشی جامع و رایگان اکشن کورس نوابغ بازاریابی از صفرتا صد و از مبتدی تا پیشرفته(آپدیت 2023)

اسرار ها و رمزهای از بازاریابی که هیچکس به شما نمی گوید را در دوره آموزشی صفرتاصد اکشن کورس نوابغ بازاریابی فرا بگیرید و بیاموزید و در بیزینس خودتان پیاده سازی کنید تا به اعداد مالی کلان در کسب و کار خود دست پیدا کنید و همچنین کسب و کار خود را توسعه دهید و آنرا جهانی کنید تنها با شرکت در این دوره.

نکات و استراتژی های کشندی و سمی بازاریابی که مافیای بازاریابی آنهارا از چشم شما پنهان کردند همواره از انتقال آنها به رقبا و سایر افراد جلوگیری کردند.

بعد اتمام این دوره آموزش به یک بازاریاب نابغه تبدیل میشوید و رقبای خود را ببلعید و از چرخه ی رقابت با خودتان حذف کنید.

این دوره بیشتر از هرچیز برروی ذهنتان کارمیکند و ذهنتان را به بازاریاب نابغه و پولساز نبدیل میکند.

توصیه میشود از انتقال این محتواهای آموزشی دوره بعد فراگیری خودتان، به افراد عادی پبرهیزید زیرا حجم و ارزش محتوای ارائه داده شده بسیار سنگین و باارزش است.

هشدار مهم: به دلیل انتقال اطلاعات ناب،گران و رازهای پنهان بازاریابی و تبادل داده های خالص آموزشی، مسئولیت مادی و معنوی انجام و اجرای آموزش های داده شده به عهده کاربر میباشد و کلاب دیجیتال مارکتینگ هیچ مسئولیتی در قبال آموزش های داده شده ندارد زیرا هدف ما تنها انتقال آموزش های گرانبها و با ارزش به افراد است.

چرا دوره آموزشی اکشن کورس نوابغ بازاریابی با سایر دورهای بازاریابی متفاوت است؟

به دلیل وجود مطالب و محتوای گرانبها، آموزش به سبک جدیدترین متدهای انتقال اطلاعات و متناسب با ساختار ذهن و روانشناسی شده،پرهیز از انتقال مطالب اضافی و پوچ،انتقال اطلاعات کم اما با ارزش و تمرکز بر روی ذهن دانشجویان و تربیت یک ذهن و ذهنیت بازاریاب. همه اینها تو را به قهرمان کسب و کارت تبدیل میکنه.

از صفرتاصد کنارتیم، از راه اندازی یک کسب و کار کوچک تا جهانی شدنش همراهتیم.  از خودت شروع میکنیم و بعد به سراغ کسب وکارت میریم و هر دو شما را در کنار هم رشد میدهیم.

چرا باید کلاب دیجیتال مارکتینگ را برای آموزش و یادگیری انتخاب کنم؟چرا کلاب دیجیتال مارکتینگ با بقیه متفاوت است؟

کلاب دیجیتال مارکتینگ بر خلاف سایر وبسایت ها و مدرسان که فقط مطالب مربوط به آن حوزه را آموزش میدهند و نکات آن را به دانشجو انتقال میدهد ، بیشتر بر روی ذهن و ساختار مغز دانشجویان تمرکز میکند و به علاوه ارائه نکات گرانبها و کاربردی نکاتی در زمبنه روانشناسی و ذهن گوشزد میکند و همچنین به  بروزترین سبک و متدهای آموزشی ، دوره و آموزش طراحی میکند و همین سرعت و کیفیت یادگیری را فزایش میدهد و نتایج دانشجویان را به 100 درصد میرساند. در واقع کلاب دیجیتال مارکتینگ علاوه بر تمرکز بر روی ارائه محتوای آموزشی گران و کاربردی بر روی ذهن و روان دانشجویان هم متمرکز میشود.

آموزش بازارایابی Marketing

در مقاله زیر سعی کردیم که دانش شما را در بازاریابی افزایش دهیم و به صورت کلی به بخش های مختلف بازاریابی بپردازیم

بازاریابی(Marketing) چیست؟تعریف بازاریابی

بازاریابی به زبان خیلی ساده یعنی رفع نیاز های افراد با هدف کسب سود و همچنین ایجاد یک رابطه بلند مدت و سودمند با مشتری.

تعریف بازاریابی توسط ویکی‌پدیا

مدیریت بازاریابی (Marketing management)چیست؟تعریف و مفهوم مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی به زبان ساده یعنی علم و هنر انتخاب بازار هدف مناسب و درست و رفع نیاز های آنها

منظور از برنامه ریزی بازاریابی چیست؟Marketing Planning

به زبان ساده برنامه ریزی بازاریابی یک برنامه یکساله برای شرکت ها است که وظیفه،ماموریت و مسئولیت هر یک از بخش ها و قسمت های سازمان را مشخص میکند و وظایف هریک را به صورت جداگانه شرح میدهد و همچنین هدف آن توسعه و رسیدن به اهداف و استراتژی های بازارابی است.

آموزش بازاریابی | مارکتینگ پلن یا برنامه بازاریابی چیست؟|کلاب دیجیتال مارکتینگ
آموزش بازاریابی | آموزش صفرتاصد مارکتینگ پلن یا برنامه بازاریابی |کلاب دیجیتال مارکتینگ

اصول بازاریابی

دانستن اصول بازاریابی یکی از بخش های مهم انجام فرایند بازاریابی است که در زیر یعنی قسمت آمیخته بازاریابی به آن پرداختیم.

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) چیست؟

آموزش آمیخته بازاریابی |کلاب دیجیتال مارکتینگ
صفرتاصد آمیخته بازاریابی یا همان مارکتینگ میکس

4P برای بازاریابی شرکت هایی که محصول محور هستند شامل:

  • محصول (Product)
  • قیمت (Price)
  • ترویج (Promotion)
  • مکان و کانال توزیع (Place)

7p برای بازاریابی شرکت هایی که خدمات محور هستند شامل:

  • محصول (Product)
  • قیمت (Price)
  • ترویج (Promotion)
  • مکان و کانال توزیع (Place)
  • مردم (People)
  • فرآیند (Process)
  • فیزیکی (Physical Evidence)
آموزش بازاریابی | آمیخته بازاریابی Marketing Mix|کلاب دیجیتال مارکتینگ
صفرتاصد آمیخته بازاریابی

Product محصول

محصول، به معنی خدمت یا جنس ملموسی است که به مشتری ارائه می‌شود و اولین و بدیهی‌ترین اصل در بازاریابی است. بسیاری از بازاریاب‌ها برنامه بازاریابی خود را بدون توجه به نوع و میزان محبوبیت محصول طراحی می‌کنند و همین موضوع باعث شکست برنامه‌های آن‌ها می‌شود.

Price قیمت

قیمت، هزینه‌ای است که مشتری باید برای دریافت محصول یا خدمت بپردازد. تعیین قیمت روش‌های مختلفی دارد و با توجه به مواردی از جمله قدرت خرید مشتری‌ها، قیمت بازار و اهداف درآمدی کسب‌وکار بستگی دارد.

Place مکان

جایگاه به معنی انواع روش‌ها و کانال‌هایی است که به کمک آن‌ها می‌توانید محصول و خدمات را به دست مشتری‌ها برسانید. جایگاه، یک اصل کلیدی در مارکتینگ است که در صورتی که به درستی به آن نپردازید، پل میان مشتریان و بیزنس شما شکسته خواهد شد.

Promotion ترویج

ترویج یا پروموشن، اصلی در بازاریابی است که بیشترین آشنایی را میان عموم دارد. به این معنی که مردم با فکر کردن به مارکتینگ، به جنبه ترویجی آن فکر می‌کنند. این اصل، به معنی بالا بردن آگاهی مردم درباره محصولات، خدمات و مزیت‌های یک برند است.

People مردم

مردم یا افراد، در واقع «رابط انسانی» هستند که جنبه انسانی به برند و کسب‌وکار شما می‌دهند. چرا که مشتری‌ها نمی‌خواهند و قرار نیست با یک موجود رباتی و غیرانسانی ارتباط داشته باشند بلکه باید با انسان‌های دیگر در ارتباط باشند. این اصل در واقع اهمیت نیروی انسانی تیم مارکتینگ را مشخص می‌کند.

Process پروسه یا فرایند

فرایند مارکتینگ شما از اول تا آخر چگونه طی می‌شود؟ آیا به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید مشتریان قدیمی خود را برگردانید و علاوه بر آن مشتری‌های جدیدی را هم وارد چرخه بازاریابی کنید؟ پروسه یا فرایند، به طراحی روند بازاریابی می‌پردازد.

Physical evidence

وبسایت، بروشور، کتاب، شبکه‌های اجتماعی و به طور خلاصه هر شاهد فیزیکی که باعث تعامل مشتری با شما شود.

بازاریابی و فروش و تفاوت آنها

بازاریابی و فروش کاملا از هم جدا هستند.در فروش صرفا به تجارت یک محصول و تبادل آن با مشتری توجه میشود و هدف آن بیشتر کسب سود هست و به همین دلیل یک نگرش کوتاه مدت است زیرا فقط به فروش یک محصول توجه میشود و به همان هم محدود میشود و همچنین به سایر ابعاد که بسیار مهمتر و سودمند تر است توجه نمیشود در واقع فقط مشتریان را به خرید محصول یا خدمت ترغیب و وادار میکند ولی در بازاریابی علاوه بر کسب سود به رضایتمندی ، ایجاد علاقه و ایجاد یک رابطه مستحکم و طولانی مدت با محصول یا خدمت توجه میکند و صرفا هدف آن فروش نیست بلکه فروش یکی از اهداف آن است و همچنین بازاریابی برخلاف فروش که کوته بینانه است ، یک رویکرد و نگرش بلند مدت و طولانی مدت محسوب میشود و بیشتر به آینده تمرکز دارد.

در فروش مردم وادار و ناچار به خرید میشوند ولی در بازاریابی مردم جذب و فراخوان مبشوند یعنی با میل و علاقه خودشان خرید کنند.

آموزش بازاریابی | اسرار بازاریابی ابر شرکت های جهان فاش شد2023
آموزش صفرتاصد بازاریابی

رویکردهای بازاریابی

رویکرد های بازاریابی 5 تا است که در بالا به دو تای آن یعنی بازاریابی و فروش اشاره کردیم

  1. بازاریابی(تمرکز بر روی ایجاد یک رابطه مستحکم ، طولانی مدت و سودمند با مشتری)
  2. فروش(تمرکز بر فروش محصول یا خدمت در کوتاه ترین زمان ممکن)
  3. تولید(تمرکز بر کاهش شدید قیمت محصول تمام شده  و تولید انبوه محصول)
  4. محصول(تمرکز بر افزایش عملکرد و کیفیت محصول یا خدمت و بهبود مستمر آن)
  5. اجتماعی(تمرکز بر روی رعایت مسئولیت های اجتماعی در جامعه و عدم آسیب رسانی به آن)

 

منظور استراتژی های بازاریابی چیست؟

قبل از آنکه استراتژی بازاریابی را تعریف کنیم باید بدانیم منظور از استراتژی چیست. استراتژی به زبان ساده به مجموعه اقدامات و کارهایی گفته میشود که ما را سریعتر و آسانتر به هدف برساند، حالا منظور از استراتژی های بازاریابی یعنی به مجموعه اقداماتی گفته میشود که ما را زود تر به اهداف بازاریابی می رساند برای مثال جهت افزایش فروش محصولات ، ایجاد تخفیف و استفاده از اصول قیمت گذاری ترغیب کنند و یا پیشنهاد های فروش ویژه محصولات به مشتری مثل خرید اقساطی یا چکی میتواند از جمله استراتژی های افزایش فروش باشد زیرا ما را سریع تر و آسانتر به هدف مورد نظر می رساند. در نتیجه همه سازمانها برای پیشبرد اهداف بازارابی خود نیاز به استراتژی های بازاریابی دارند.

انواع استراتژی های بازاریابی

در بازاریابی استراتژی های بسیاری وجود دارد، بعضی از استراتژی ها شخصوی و مختص یک سازمان میباشد یعنی بصورت اختصاصی برای آن سازمان تدوین و طراحی شده است و بعضی از استراتزی های بازاریابی عمومی بوده و مشهور است و اکثر کسب وکار ها از آن استفاده میکنند که در زیر نمونه هایی از استراتژی های بازاریابی را آوردیم.

  • Race
  • Rich
  • B2C
  • B2B

در ادامه مقاله در قسمت انواع روش های بازاریابی ، برایتان سایر استراتژی های بازایابی را ذکر کردیم.

منظور تحقیقات بازاریابی چیست؟Market Research

تحقیقات بازار یا بازاریابی به زبان خیلی ساده یعنی جمع آوری اطلاعات و داده های مربوط به حوزه یا کسب و کاری که می خواهیم در آن ورود کنیم جهت گرفتن تصمیم درست و مطمئن. بدست آوردن اطلاعات و داده هایی مانند حجم بازار ، رقبا،مشتریان،میزان رقابت یا حتی  سازمان خودمان مثلا نقاط ضعف و قوت سازمان و تیم و داده های از این قبیل.

تقسیم بندی بازار یا بازاریابی چیست؟Market Segmention

شامل 3 بخش مهم:

  1. حجم بازار  Market Size
  2. بازار هدف Market Target
  3. سهم بازار Market Share

چگونه تحقیقات بازاریابی کنیم؟

برای انجام تحقیقات بازاریابی به اطلاعات و داده های مربوط به آن حوزه کاری نیاز داریم و به همین جهت با برای انجام عملیات تحقیقات بازاریابی اطلاعات مربوط به حوزه کاری مان را جمع آوری کنیم تا بتوانیم تصمیم گیری را آسان تر کنیم.برای جمع آوری داده های کسب و کارمان میتوانیم داده یا طلاعات مربوطه را از شرکت های تجزیه و تحلیل داده ها به صورت ساختار یافته شده خریداری کنیم یا از بانک های اطلاعاتی آن حوزه کاری استفاده کنیم و یا همچنین با نظر سنجی و پرسش پاسخ از افراد خبره در حوزه کاری مورد نظر اطلاعات کسب کنیم و از تجربیات حضور آنها در بازار بهره ببریم.به طور کلی تحقیقات بازاریابی اصولی دارد که در سایر مقالات به آن خواهیم پرداخت.

سطوح بازاریابی چیست؟

شامل سه سطح مهم

  1. فرد یا خود شخص(بازاریابی شخصی self marketing)
  2. سازمان(بازایابی سازمانی یا شرکتی copration marketing)
  3. فرا سازمان و بین المللی(بازاریابی فراسازمانی beyond copration marketing)

فرد یا خود شخص(بازاریابی شخصی self marketing)

بازاریابی از خود یک شخص شروع میشه مثلا از کارمندان و نیرو های شرکت یعنی سازمان کارمندانش رو طوری تربیت میکنن که آن افراد در جامعه شناخته میشوند و هریک شرکت را در جامعه برای سایر افراد ارائه میکند مثلا دانشجویان دانشگاه تهران از سطح علمی و رفتاری آنها مشخصه که در دانشگاه تهران تحصیل کرده است که در واقع دانشجویان ،دانشگاه تهران را در جامعه بازاریابی میکنند که همان سفیر هم ازشان نام برده میشود.

سازمان(بازایابی سازمانی یا شرکتی copration marketing)

سطح بعد به سازمان ختم میشه یعنی سازمان را طوری بازاریابی میکنند که تبدیل به برند میشود مثل کاله یا هراز ،سایپا یا ایرانخودرو و سایر برند های معتبر.

فرا سازمان و بین المللی(بازاریابی فراسازمانی beyond copration marketing)

و در نهایت پا به فراتر از سازمان می گذاریم و به صورت جهانی و بین المللی فعالیت میکنیم که به اون بازاریابی فرا سازمان میگن  که خود شرکت تبدیل به یک رسانه بزرگ میشه به طوری که همه مردم جهان آنرا میشناسند و دیگر مسئولیت آن شرکت صرفا به خودش ختم نمیشه بله یک کشور را در سطح دنیا بازاریابی میکند که اعتبار و نام آن کشور را در سرتاسر دنیا با یک محصول یا خدمات خاص میشناسند مثل شرکت تویوتا که جمله Made in japan را در صنعت خودروسازی بازاریابی میکنند به طوری همه افراد دنیا خودرو های ژاپنی را ایمن و پرقدرت میشناسند در واقع تویوتا صنعت خودرو سازی را برای ژاپن در سطح دنیا بازاریابی میکند.

انواع بازاریابی،روش ها و استراتژی های بازاریابی

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال(Digital Marketing):

به انجام فعالیت بازاریابی در فضای دیجیتال یا همان آنلاین بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ گفته میشود

       دوره رایگان صفرتاصد آموزش دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال|کلاب دیجیتال مارکتینگ
صفرتاصد آموزش دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing|کلاب دیجیتال مارکتینگ

سئو SEO یا بازاریابی موتورهای جستجو  Search Marketing Engine:

تبلیغات طبیعی و تبلیغات خریداری شده به وسیله موتورهای جستجوهای گوگل ، بینگ و …

دوره رایگان آموزش صفرتاصد سئو SEO(بهینه سازی موتورهای جستجو)

بازاریابی اینترنتی : ( آموزش بازاریابی )

به کلیه فعالیت ها و اقدامات مربوط به بازاریابی در بستر اینترنت بازاریابی اینترنتی گفته میشود ، دقیقا همانند بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دهان به دهان : ( آموزش بازاریابی )

هنگامی که مشتری راضی پیام بازاریابی شما را پخش کند

بازاریابی جوانان Youth Marketing : ( آموزش بازاریابی )

مخاطبان جوان را هدف قرار میدهد . اغلب از کانال های نو ظهور

بازاریابی چابک Agile Marketing : ( آموزش بازاریابی )

به کارگیری متدولوژی توسعه سریع و چابک در بخش بازاریابی

بازاریابی الگوریتمی Algorithmic Marketing : ( آموزش بازاریابی )

استفاده از نرم افزاری برای انجام بازاریابی نیمه خودکار (بازاریابی محاسباتی)

بازاریابی کمین Ambush Marketing : ( آموزش بازاریابی )

انجام بازاریابی در زمان برگزاری کمپین بازاریابی یک شرکت دیگر بدون پرداخت هزینه حمایتی / اسپانسر شیپ

بازاریابی تحلیلی Analytical Marketing : ( آموزش بازاریابی )

متدها و مدلهای متعدد بازاریابی

بازاریابی کلیک بر روی پست Click-Post Marketing : ( آموزش بازاریابی )

تجربه مشتری بعد از کلیک بر روی یک تبلیغ یا ایمیل

بازاریابی PPC Marketing : ( آموزش بازاریابی )

پرداخت با هر کلیک روی تبلیغات موتورهای جستجو، تبلیغ شبکه ها و سایتهای اجتماعی

بازاریابی ترویجی Promotional Marketing : ( آموزش بازاریابی )

انتشار گسترده پیام برند برای افزایش آگاهی از برند، تقریبا در هر نوعی از بازاریابی برای جذب مشتری انجام میشود.

بازاریابی مجاورتی Proximity Marketing : ( آموزش بازاریابی )

محلی نمودن بازاریابی، توزیع تبلیغات مرتبط با یک مکان جغرافیایی خاص

بازاریابی کشش Pull Marketing : ( آموزش بازاریابی )

هر نوع روش برای ایجاد تقاضا برای محصول. دریافت پیام از سوی مشتری ها مخصوصا از شبکه های اجتماعی. مترادف با بازاریابی درونگرا

بازاریابی فشار Push Marketing : ( آموزش بازاریابی )

مشتری به دنبال دریافت پیام از سوی شماست. مترادف با برونگرا

بازاریابی بلا درنگ Time-Real Marketing : ( آموزش بازاریابی )

شتاب دهی به فرایند بازاریابی در عصر سرعت

بازاریابی مراجعه Referral Marketing : ( آموزش بازاریابی )

تشویق و انگیزش مشتریهای موجود برای مراجعه مشتریان جدید

بازاریابی رابطه / بازایابی ارتباطی Relationship Marketing : ( آموزش بازاریابی )

تاکید برساخت روابط بلندمدت بین مشتریها

بازاریابی پاسخ Reply Marketing : ( آموزش بازاریابی )

پاسخ دادن به مشتری با پیامهای شخصی سازی شده

بازاریابی علمی Scientific Marketing : ( آموزش بازاریابی )

به کارگیری برنامه های آنالیز و تحلیل آماری در بازاریابی

بازاریابی خویشتن self marketing : ( آموزش بازاریابی )

همان بازاریابی فردی یا بازاریابی شخصی Branding Personal است

بازاریابی خدماتی Services Marketing : ( آموزش بازاریابی )

برای فروختن خدمات به جای محصولات استفاده میشود.

بازاریابی خریدار Shopper Marketing : ( آموزش بازاریابی )

فهمیدن اینکه خریدار چگونه و از چه کانال و شیوه هایی خرید میکند

بازاریابی اجتماعی Social Marketing : ( آموزش بازاریابی )

تغیر رفتار مردم به سمت بهتر شدن ، این مترادف با بازاریابی در رسانه های اجتماعی نیست.

بازاریابی رسانه های اجتماعی Media Social Marketing : ( آموزش بازاریابی )

رابطه برقرار کردن با مشتری ها از کانال رسانه های اجتماعی

بازاریابی ورزشی Sports Marketing : ( آموزش بازاریابی )

استفاده از رخدادهای ورزشی ، تیمها و ورزشکاران برای تبلیغ محصولات

بازاریابی نهان Stealth Marketing : ( آموزش بازاریابی )

راههای بازاریابی مخفیانه، بازاریابی مخفی

بازاریابی تلفنی Telemarketing : ( آموزش بازاریابی )

تماس با مردم از طریق تلفن ، تماس به صورت ناخواسته است.

بازاریابی آزمون محور Driven-Test Marketing : ( آموزش بازاریابی )

امتحان ایده های بازاریابی به شیوه سیستماتیک و مستمر

بازاریابی زمان Time Marketing : ( آموزش بازاریابی )

تحقیق در خصوص زمان انتشار و ترویج محصوالت در عرصه بازار

بازاریابی نمایشگاه تجاری Exhibition Marketing : ( آموزش بازاریابی )

زیرمجموعه بازاریابی رخدادی ، تبلیغ در نمایشگاه های تجاری

بازاریابی سنتی Traditional Marketing : ( آموزش بازاریابی )

متدها و کانالهای بازاریابی قبل از بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تحت پوشش Undercover Marketing : ( آموزش بازاریابی )

هنگامی که مشتری نداند که پنهانی نشان شده است

بازاریابی Generated-User Marketing : ( آموزش بازاریابی )

از طریق محتوای تولیدشده توسط مشتری UGM بازاریابی صورت میگیرد.

بازاریابی عمودی Vertical Marketing 🙁 آموزش بازاریابی )

به کارگیری یک راه حل به شیوهای مختلف برای صنایع گوناگون

بازاریابی ویدئویی Video Marketing : ( آموزش بازاریابی )

استفاده از قدرت ویدیوها در بازاریابی اینترنتی، با استفاده از یوتیوب

بازاریابی ویروسی Viral Marketing : ( آموزش بازاریابی )

ورود به یک شبکه اجتماعی جدید برای پخش یک ایده بازاریابی

بازاریابی مقاله ای Article Marketing : ( آموزش بازاریابی )

نوشتن مقالات آنلاین یا آفلاین برای تبلیغ بیزینس یک نفر

بازاریابی شرکت با شرکت B2B Marketing : ( آموزش بازاریابی )

یک شرکت در بین سایر شرکتها بازاریابی میکند.

بازاریابی شرکت با خریدار B2C Marketing : ( آموزش بازاریابی )

شرکت در بین خریداران/ مصرف کنندگان

بازاریابی شرکت با شخص B2P Marketing :

( آموزش بازاریابی )

اشخاص برای یک شرکت بازاریابی میکنند.

بازاریابی رفتار Behavioral Marketing :

تبلیغات هدفمند و پیشنهادهایی بر اساس رفتار مشتری

بازاریابی تبادل Hat Black Marketing :

استفاده از برخی ترفندهای غیراخلاقی و تا حدی کلاه بردارانه برای در جهت کسب رتبه بالا در رده بندی
سایتها

بازاریابی برند Brand Marketing :

مرتبط با توسعه برند است که اغلب مربوط به بازاریابی مستقیم میشود

بازاریابی کلامی Buzz Marketing :

مردم را مجبور به حرف زدن در مورد حرفه تان بکنید ، مانند انتقال ویروس

بازاریابی انگیزشی Cause Marketing :

همکاری با شرکت غیرانتفاعی در بازاریابی برای رسیدن به سود دوجانبه

بازاریابی اشخاص مشهور Celebrity Marketing :

استفاده از اشخاص مشهور به عنوان سخنور برای جلب حمایت عمومی

بازاریابی حلقه بسته Loop Closed Marketing :

اندازهگیری Roi از طریق محاسبه چرخه اطلاعاتی بازاریابی به فروش و برعکس

بازاریابی ابری Cloud Marketing :

استفاده از نرم افزار (Saas )به عنوان یک نرم افزار سرویس دهنده برای بازاریابی

بازاریابی تعاونی Cooperative Marketing :

همکاری شرکتهای در بازاریابی به منظور توسعه کالا، خدمات یا برند

بازاریابی همگانی Communal Marketing :

جذب افکار عمومی در راستای ترویج کمپین بازاریابی

بازاریابی محاسباتی Computational Marketing :

استفاده از قدرت نرم افزارهای تحلیلگر برای کمک به برنامه بازاریابی استراتژیک

بازاریابی محتوا Content Marketing :

تولید محتوای مفید برای مخاطبتان

بازاریابی مفهومی Contextual Marketing :

ارائه پیامها، پیشنهادهای بهینه و مربوط، تولید محتوا + هوشمندی و برنامه ریزی برای ارائه، بهخصوص از طریق آنالین

بازاریابی بحثبرانگیز Controversial Marketing :

تولید توجه از طریق جدال و مناقشه

بازاریابی مباحثهای Conversational Marketing :

برقراری ارتباط فعال و دوطرفه با مصرف کنندگان

بازاریابی تبدیلی   Conversion(rate) Marketing :

بهینه سازی نرخ تبدیل در بازاریابی آنلاین و فروش

بازاریابی تبدیل محتوا Content Conversion  Marketing :

پیوند میان بازاریابی محتوا و بازاریابی تبدیلی

بازاریابی شرکتهای بزرگ Corporate Marketing :

بازاریابی هدفمند شرکت بسیار بزرگ برای جذب مصرف کننده و تحکیم برند در بازار مصرف به خصوص در شرکتهایی که محصولات تولیدی آن تنوع فراوانی دارد.

بازاریابی درون بازی Game-In Marketing :

تبلیغات درون بازی، که به اسم تبلیغ بازی و تبلیغ درون بازی شناخته شده است.

بازاریابی درون مغازهای Store-In Marketing :

ترویج در مکان خرده فروشی ها

بازاریابی یکپارچه Integrated Marketing :

هماهنگی و یکپارچه ساختن ابزارهای بازاریابی چندگانه، کانالها و امکانات

بازاریابی تعاملی Interactive Marketing :

ارتباط بین فروشنده ها و مشتری ها که اغلب آنالین اتفاق میافتد

بازاریابی اینترنتی Internet Marketing :

مترادف با بازاریابی آنالین و بازاریابی تحت وب

بازاریابی بین المللی International Marketing :

فروش فرا مرزی، مثل بازاریابی جهانی Global Marketing

بازاریابی کلمات کلیدی Keyword Marketing :

مطالعه و بهبود کلمات کلیدی در بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی سمت چپ مغز Brain-Left Marketing :

تقریبا هم معنی است با بازاریابی تحلیلی

بازاریابی محلی Local Marketing :

ترویج و تبلیغات هدفمند برای حمایت از فروشگاه هایی که در دنیای واقعی حضور فیزیکی دارند.

بازاریابی وفاداری Loyalty Marketing :

تمرکز بر رشد و حفظ مشتری ها موجود، مثل برنامه های تشویقی

بازاریابی چندکاناله Multichannel Marketing :

استفاده از چند کانال برای رسیدن به مشتری

بازاریابی چند فرهنگی Multicultural Marketing :

به دنبال مخاطبان قومی با محصولات ، تبلیغات و تجارب است

بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ) Neuro Marketing :

تقاطع علم شناخت/ مغز و بازاریابی

بازاریابی رسانه نو Media New Marketing :

هم معنی و مفهوم است با بازاریابی آنلاین

بازاریابی روزنامه ای Newsletter Marketing :

رساندن خبرنامه به دست مخاطب هدف از طریق ایمیل یا برگه چاپ شده

بازاریابی نیش /بازاریابی گوشه / نیش مارکت  ( Niche Marketing ):

هدف قرار دادن مخاطبهای بسیار خاص در بخشهای خاص از بازار.

(توضیح : کلمه Niche به تنهایی به صورت ”نیچ“ تلفظ میگردد، اما زمانی که با کلمه Market میآید، تفلظ آن ”نیش مارکت“ میگردد)

بازاریابی غیر سنتی Traditional-Non Marketing :

روش هایی خارج از حالت عادی برای مثال : بازاریابی پارتیزانی

بازاریابی آفلاین Offline Marketing :

تمام بازاریابی هایی که آنلاین اتفاق نمیافتند یا همان بازاریابی سنتی

بازاریابی یک به یک One-To-One Marketing :

بازاریابی برای یک نفر مصرف کننده خاص : شناختن ، تمایز قائل شدن ، تعامل مناسب و سفارشی سازی
شامل دو نوع بازاریابی است Customization / Personalization

بازاریابی دور دست Outbound Marketing :

تماس با مشتری از طریق تبلیغات تماس های سرد و غیره . برعکس بازاریابی درونگرا

بازاریابی خارج از منزل Outdoor Marketing :

برای مثال : تبلیغات روی ماشین ، بیلبوردها و بادکنک ها

بازاریابی اجازه Permission Marketing :

اثرگذاری بر مخاطبان برای گوش فرا دادن بیشتر به پیام برند شما

بازاریابی ترغیب Persuasion Marketing :

برگرفته از معماری ترغیب برای تأثیر بر بازاریابی تحت وب

بازاریابی نقطه فروش Sale-Of-Point Marketing :

تبلیغ برای مشتری ها در نقطه فروش در مغازه

بازاریابی متقاطع Cross Marketing :

همکاری در بازاریابی ، بسته بندی محصولات ، همکاری در ارائه ترفیعات ، صدور مجوز نمایندگی و غیره

بازاریابی داده تحت وب Web Data Marketing :

استفاده از داده ها به عنوان کانال بازاریابی. مخصوصا داده های بامعنای وب

بازاریابی پایگاه داده Database Marketing :

استفاده از پایگاههای داده ها مثل Crm برای کمک به برنامه های بازاریابی

بازاریابی دیجیتال Digital Marketing :

از طریق کانال های دیجیتال به خصوص اینترنت.

بازاریابی مخرب Disruptive Marketing :

استفاده از ابداعات در کالا و خدمات برای ایجاد بازارهای جدید و تخریب بازار رقبا

بازاریابی در به در Door-To-Door Marketing :

فروشندهها به خانه ها میروند و در خانه ها را میزنند

بازاریابی چکه ای Drip Marketing :

فرستادن پیامهایی از پیش برنامه ریزی شده به مشتریها بر اساس برنامه مشخص

بازاریابی اعزامی Expeditionary Marketing :

رفتن به بازارهای جدید قبل از رقبای دیگر

بازاریابی تجربی Experiential Marketing :

باعث ایجاد تعاملات حسی با برندها میشود

بازاریابی رشته ای Field Marketing :

فروش و تبلیغ به صورت فردی در یک محدوده مشخص

بازاریابی مکان محور Geo Marketing :

هدف قرار دادن یک مکان برای تاکتیک های بازاریابی مثل قیمت ، تبلیغات

آموزش بازاریابی محلی <yoastmark class=
آموزش بازاریابی محلی از صفرتاصد

بازاریابی جهانی Global Marketing :

تبلیغات و بازاریابی محصولات و شرکت ها در سطح جهانی ، استراتژی ها و ساختارهای جهانی

بازاریابی سبز Green Marketing :

ترویج محصولاتی که کاملا دوست دار محیط زیست هستند.

بازاریابی پارتیزانی Guerilla Marketing :

بودجه کم ، بازاریابی فشرده ، معمولا همراه با بازاریابی

بازاریابی افقی Horizontal Marketing :

پیام مشابه به گروهها / صنایع متفاوت، در تضاد با بازاریابی عمودی

بازاریابی درونگرا (بازاریابی ربایشی Inbound Marketing) :

جذب خریدارها با محتوا به جای تحمیل تبلیغات و یا تماس های سرد.

بازاریابی صنعتی Industrial Marketing :

شرکت با شرکت B2B با این تفاوت که مخصوص شرکت های عظیم تولیدی است.

بازاریابی نفوذی / نفوذکننده  Influence Marketing :

تمرکز بر متقاعد نمودن افراد صاحب نفوذ در بازار

بازاریابی اطلاعاتی Informational Marketing :

ارائه مواد آموزشی و مفید به مخاطبان مثل بازاریابی محتوا

نتیجه گیری از مقاله آموزش بازایابی Marketing

از شما سپاسگزاریم که تا انتها مقاله با ما همراه بودید ،در این مقاله سعی کردیم مفاهیم و بخش های مختلف بازاریابی را به زبان خیلی ساده به شما آموزش دهیم تا یک تصور و دیدگاه جدیدی به بازاریابی پیدا کنید. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. پیشنهاد میکنم سایر مقالات مربوط به بازاریابی را نیز مطالعه نمایید تا دانشتان در زمینه بازاریابی افزایش یابد.

 

 

 



شاید به این دوره‌های علاقه‌مند باشد : 

 

 



 

مالی و سرمایه گذاری 

 

  • آموزش سرمایه گذاری در املاک
  • آموزش اقتصاد خرد
  • آموزش اقتصاد کلان
  • آموزش حسابداری
  • آموزش کارشناسی و خرید و فروش خودرو
  • آموزش ساخت و ساز املاک
  • آموزش هوش مالی 
  • آموزش مدیریت مالی

 



 

 

بازاریابی و کسب و کار و مدیریت

 

  • آموزش بازاریابی
  • آموزش دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش بیزینس کوچینگ
  • آموزش تجربه کاربری ux
  • آموزش رابط کاربری ui
  • آموزش مدیریت پروژه
  • آموزش برنامه ریزی استراتژیک
  • آموزش مدیریت منابع انسانی ( HRM )
  • آموزش مدیریت رفتار سازمانی
  • آموزش اصول و فنون مذاکره
  • آموزش پرسونال برندینگ ( برندسازی شخصی )
  • آموزش مدیریت محصول 
  • آموزش برنامه ریزی منابع سازمانی ( ERP )
  • آموزش تفکر سیستمی
  • آموزش مدیریت استراتژیک
  • آموزش مدیریت ارشد کسب‌وکار ( MBA )
  • آموزش فروش
  • آموزش کارآفرینی
  • آموزش مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
  • آموزش تحلیل کسب و کار
  • آموزش مدیریت ریسک سازمانی ( ERM )
  • آموزش تکنولوژی ترنسفر ( انتقال تکنولوژی )
  • آموزش مدیریت تکنولوژی 
  • آموزش لجستیک
  • آموزش آینده پژوهی
  • آموزش فرانچایز ( فرانشیز )
  • آموزش تیم ورک و کار تیمی
  • آموزش اصول بازاریابی
  • آموزش طراحی و تدوین بیزینس پلن ( طرح کسب و کار )
  • آموزش مدیریت بازاریابی و برنامه ریزی بازاریابی
  • آموزش افلیت مارکتینگ ( همکاری در فروش )
  • آموزش گیمیفیکیشن
  • آموزش بازاریابی داده محور

 



 

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال

 

  • آموزش سئو
  • آموزش تجربه کاربری ux
  • آموزش رابط کاربری ui
  • آموزش بازاریابی محتوا
  • آموزش تجارت الکترونیک
  • آموزش کمپین منیجری
  • آموزش فروش 
  • آموزش وبمستری
  • آموزش نتورک مارکتینگ
  • آموزش مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش بلاگری
  • آموزش روانشناسی رنگ ها
  • آموزش طراحی سایت با موبایل
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش گوگل ادسنس
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش افلیت مارکتینگ ( همکاری در فروش )
  • آموزش گیمیفیکیشن
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش بازاریابی داده محور
  • آموزش عنوان نویسی و تیترنویسی
  • آموزش گوگل ادز
  • آموزش سرچ کنسول پیشرفته

 

 



 

 

پولسازی وکسب درآمد

 

  • آموزش صادرات و واردات
  • آموزش فریلنسری
  • آموزش یوتیوب
  • آموزش فروش در آمازون
  • آموزش کارشناسی و خرید و فروش خودرو
  • آموزش سرمایه گذاری در املاک
  • آموزش ساخت و ساز املاک
  • آموزش دراپ شیپینگ

 



 

سوشال مدیا

 

  • آموزش یوتیوب
  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش بلاگری

 

 



 

 تکنولوژی و ترند

 

  • آموزش بیگ دیتا ( کلان داده )
  • آموزش دیتا ساینس ( علم داده )
  • آموزش هوش مصنوعی
  • آموزش اینترنت اشیا ( iot )
  • آموزش هوش تجاری ( BI )
  • آموزش رایانش ابری
  • آموزش آینده پژوهی
  • آموزش مهندسی داده
  • آموزش امنیت سایبری
  • آموزش پرامپت نویسی
  • آموزش پردازش زبان طبیعی NLP

 

 



 

 گرافیک

 

  • آموزش موشن گرافیک
  • آموزش فتوشاپ
  • آموزش ایلاستریتور( AI )
  • آموزش پریمیر
  • آموزش لایت روم ( Lr )
  • آموزش افتر افکت

 

 



 

 رشد و توسعه فردی ، روانشناسی

 

  • آموزش اصول و فنون مذاکره
  • آموزش پرسونال برندینگ ( برندسازی شخصی )
  • آموزش هوش مالی 
  • آموزش نوروساینس
  • آموزش فنگشویی

 



 

مهارتهای فردی

 

  • آموزش مقاله نویسی حرفه ای
  • آموزش اصول و فنون مذاکره
  • آموزش پرسونال برندینگ ( برندسازی شخصی )
  • آموزش رزومه نویسی حرفه ای
  • آموزش هوش مالی

 



 

کامپیوتر و فناوری اطلاعات

 

  • آموزش بیگ دیتا ( کلان داده )
  • آموزش دیتا ساینس ( علم داده )
  • آموزش داده کاوی
  • آموزش مهندسی داده
  • آموزش امنیت سایبری
  • آموزش پردازش زبان طبیعی NLP

 



 

نرم افزارها

 

  • آموزش فتوشاپ
  • آموزش ایلاستریتور( AI )
  • آموزش پریمیر
  • آموزش لایت روم ( Lr )

 

 



 

آموزش های مهاجرت و اخذ اقامت ، اپلای

 

  • آموزش مهاجرت و اخذ اقامت دائم
  • آموزش اپلای تحصیلی
  • آموزش آیلتس
  • آموزش تافل

 

 



 

مهارتهای فنی و حرفه‌ای

 

  • آموزش الکترونیک
  • آموزش کارشناسی و خرید و فروش خودرو
  • آموزش تعمیرات موبایل

 



 

طراحی وب و برنامه نویسی

 

  • آموزش طراحی قالب وردپرس
  • آموزش طراحی سایت با موبایل
  • آموزش طراحی سایت با وردپرس
  • آموزش افزونه نویسی وردپرس

 

 



 

ورزش و تناسب اندام

 

  • آموزش بدنسازی و تناسب اندام

 



 

زبان های خارجه

 

  • آموزش آیلتس
  • آموزش تافل

 

 



 

 

منبع : دیجیت من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب: دوره بازاریابی

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

درخواست مشاوره
09304450751

نیاز به مشاوره دارید؟

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در تماس باشید

درخواست مشاوره رایگان

دوره های مرتبط

دوره آموزش رایگان صفرتاصد مدیریت استراتژیک Strategic Management

دوره آموزش صفرتاصد مدیریت استراتژیک

در دوره آموزشی مدیریت استراتژیک، شما با نحوه تشخیص فرصت ها و تهدیدات در بازار، شناسایی و تعیین اولویت های استراتژیک، مدیریت پروژه های استراتژیک و اجرای برنامه های عملیاتی آشنا خواهید شد.

دوره آموزش رایگان صفرتاصد نخبگان فریلنسری 2023 تا ورود به بازارکار

دوره آموزش رایگان صفرتاصد فریلنسری 2023

دوره آموزشی فریلنسری به شما کمک می‌کند تا با یادگیری مفاهیم و مهارت‌های لازم در حوزه فریلنسری، قدمی مؤثر در جهت کسب درآمد از طریق شغل مستقل بردارید.

دوره آموزش رایگان صفرتاصد اکشن کلاس داده کاوی Data Mining تا ورود به بازارکار

دوره آموزش رایگان صفرتاصد داده کاوی Data Mining

دوره آموزشی داده کاوی یکی از محبوب ترین دوره های آموزشی در حوزه علوم داده و یادگیری ماشین است که به شما امکان می دهد تا با تکنیک ها و روش های مختلف داده کاوی، بتوانید داده های بزرگ را به دقت بیشتری تحلیل کنید.

دوره آموزش رایگان صفرتاصد پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی

مستر کلاس ستارگان پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی

دوست داری که سلفی گرفتن باهات برای مردم مثل رویا و آرزو بشه؟ پس حتما در دوره ستارگان پرسونال برندینگ شرکت کن.

دوره آموزش رایگان صفرتاصد اقتصاد کلان

دوره آموزش صفرتاصد اقتصاد کلان

در این دوره، دانشجویان با مفاهیم اصلی مانند سیاست‌های پولی، رشد اقتصادی، تضعیف پایداری، تورم، بیکاری، مبادلات خارجی، بازارهای مالی و سایر مفاهیم مرتبط آشنا می‌شوند.

دوره آموزش رایگان صفرتاصد اقتصاد خرد

دوره آموزش رایگان صفرتاصد اقتصاد خرد

با گذراندن دوره اقتصاد خرد، شما قادر خواهید بود تا با بهره‌گیری از اصول اقتصاد خرد، کسب و کار خود را به بهترین شکل مدیریت کنید و بهترین تصمیمات را در مورد تعیین هزینه‌ها، قیمت‌گذاری و مدیریت منابع بگیرید.

دوره آموزش رایگان صفرتاصد مدیریت رفتار سازمانی

دوره آموزش مدیریت رفتار سازمانی

در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان با مفاهیم اصلی مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت تغییر، رهبری و همکاری، فرآیندهای تصمیم‌گیری و مدیریت استراتژیک آشنا می‌شوند. همچنین، با جدیدترین تکنیک‌ها و روش‌های ارتقای عملکرد سازمانی آشنا می‌شوند

دوره آموزش رایگان صفرتاصد مدیریت منابع انسانی HRM

دوره آموزش رایگان مدیریت منابع انسانی HRM

مدیریت منابع انسانی، کلید موفقیت شرکت‌هاست. با بهره‌گیری از این رویکرد، توانایی در جذب و نگه‌داشت استعدادهای برتر، ارتقای سطح عملکرد کارکنان و بهبود فرهنگ سازمانی را خواهید داشت

آموزش علم داده رایگان صفرتاصد علم داده یا دیتاساینس Data Science

دوره آموزش رایگان صفرتاصد علم‌داده یا دیتاساینسِ Data Science

پیشرو در کسب‌وکار بیزینس و همچنین زندگی روزمره با علم‌داده یا دیتاساینس Data Science نسل جدید تکنولوژی

دوره آموزشی صفرتاصد اورجینال کوچ سلاطین دیجیتال مارکتینگ

دوره آموزشی اورجینال کوچ سلاطین دیجیتال‌مارکتینگ

اسرار و رازهایی از دنیای دیجیتال مارکتینگ که ابر قدرت ها آنرا از شما مخفی کردند

نظرات

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

تومان10,800,000 قیمت اصلی: تومان10,800,000 بود.تومان7,199,000قیمت فعلی: تومان7,199,000.

امتیاز
0 از 0 رأی
بدون امتیاز 0 رای
تومان10,800,000 قیمت اصلی: تومان10,800,000 بود.تومان7,199,000قیمت فعلی: تومان7,199,000.
نوع دوره: غیر حضوری (پکیج آموزشی)
سطح دوره: مبتدی تا پیشرفته
پیش نیاز: ندارد
تاریخ شروع: 26 آذر 1402
تاریخ بروزرسانی: درحال ضبط
زبان: فارسی
نامشخص (درحال ضبط)
نامشخص (درحال ضبط)
نامشخص (درحال ضبط)
روش دریافت: فایل zip و ویدئو
روش پشتیبانی: ارسال تیکت و تلفنی
دارد
درصد پیشرفت دوره: %1
141 بازدید 0 دیدگاه
دیجیت من
دیجیت من
مدیر و موسس وبسایت dgmclub.ir

هشدار مهم

قبل از خرید حتما با این شماره

 

  • 09304450751

 

تماس بگیرید و از موجودی اطمینان حاصل کنید.

نکته مهم:

جهت خرید دوره و دریافت مشاوره رایگان با شماره

 

09304450751

 

تماس بگیرید. ثبت نام و خرید تنها با تماس با این شماره ، امکان پذیر خواهد بود.

روش خرید

ثبت نام در دوره و پرداخت تنها با تماس با شماره

 

09304450751

 

امکان پذیر خواهد. همچنین فایلهای دوره به صورت فلش مموری به آدرس مورد نظر شما ارسال میگردد.

روش دریافت فایلهای دوره

تمامی فایلهای دوره در درون فلش مموری قرار داده میشود و توسط پست پیشتاز به مدت 24 ساعت کاری به دست شما خواهد رسید. همچنین قابل ذکر است که هزینه فلش و ارسال آن کاملا رایگان بوده و بر عهده تیم ما میباشد.

سبد خرید
مقالات تازه
  • 24راز فرانچایز که تنها غول‌های کسب‌وکار می‌دانند?کلاب دیجیتال‌مارکتینگ
دسته‌های محصولات
  • بازاریابی
  • برنامه نویسی و IT
    • طراحی وبسایت
  • پولسازی و کسب درآمد
  • تکنولوژی
  • توسعه فردی
  • حقوق و علوم‌قضایی
  • دانشگاهی،فنی‌ومهندسی
  • دیجیتال مارکتینگ
    • تولید محتوا
    • سئو ( بهینه سازی موتورهای جستجو)
  • روانشناسی
  • زبان‌های خارجه
  • سایر
  • کامپیوتر و نرم‌افزار
  • کسب و کار
  • گرافیک
  • مالی و سرمایه‌گذاری
    • ملک و املاک و مستغلات
  • مدیریت
دسته: بازاریابی
دسترسی سریع
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • همکاری در فروش
  • دوره‌های آموزشی
تماس
  • 09304450751
ایمیل

info@dgmclub.ir

کلاب دیجیت من

پیشرو و گیم چنجر در صنعت آموزش و خدمات کسب‌کار و بازاریابی پیشرفته و مدرن است و همچنین ایجاد کننده جنبشی وسیع در حوزه دیجیتال مارکتینگ

آدرس دفاترما
  •  آدرس 1 : تهران، نیاوران، خ مرجان، برج استار

 

  •  آدرس 2 : امارات، دبی، برج رایا شاپ

 

  •  دفتر مرکزی : تهران، کامرانیه، خ کیهان، ساختمان سهیل
دیجیت من | پلتفرم پویا و قدرتمند ارائه ویدئو و دوره‌های آموزشی ناب

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت