دوره جامع آموزش رایگان صفرتاصد هوش بلاگری یا ولاگری در اینستاگرام
معرفی دوره آموزشی صفرتاصد هوش بلاگری اینستاگرام
آیا به دنبال راهکاری برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام هستید؟ آیا میخواهید یک حرفهای بلاگر شوید و به راحتی تبدیل به یک استارتاپ شخصی خودتان شوید؟ اگر پاسخ شما بله بود، دوره آموزشی “صفرتاصد بلاگری اینستاگرام” را به شما پیشنهاد میدهیم.
دوره آموزش صفرتاصد پولسازی با اینستاگرام
در این دوره، مهارتهای لازم برای شروع یک کاری؛ مانند ایجاد محتوا، راههای استفاده از هشتگها، مدیریت حساب کاربری و چگونگی جذب فالوئرهای وفادار و… آموزش داده میشود.
همچنین، در این دوره به شما نکات و ترفندهایی را نیز آموزش خواهیم داد. که به شما در کسب درآمد از طریق اینستاگرام بسیار کمک خواهند کرد.
پس، اگر میخواهید یک بلاگر حرفهای شوید. و به راحتی استارتاپ شخصی خودتان را راهاندازی کنید، همین حالا به دوره آموزشی “صفرتاصد بلاگری اینستاگرام” مراجعه کنید!
نمونه سرفصلهای دوره آموزشی صفرتاصد هوش بلاگری یا ولاگری اینستاگرام
دوره آموزش صفرتاصد بلاگری اینستاگرام شامل سرفصلهای زیر است:
سطح مبتدی:
– آشنایی با پلتفرم اینستاگرام، تاریخچه آن و انواع حساب کاربری
– ساخت حساب کاربری در اینستاگرام و تنظیمات پایه آن
– آشنایی با انواع محتواهای قابل انتشار در اینستاگرام (عکس، ویدئو، استوری، IGTV و …)
– راهاندازی و مدیریت یک صفحه شخصی/کسب و کاری در اینستاگرام
– استفاده از هشتگها و تگها در پستهای اینستاگرام
– افزایش فالوئرها و لایکها به روشهای مختلف، مانند استفاده از روشهای تبلیغاتی و …
– مدیریت و پیشبینی ادامه روند رشد صفحه شخصی/کسب و کاری
سطح متوسط:
– راهاندازی کمپین تبلیغاتی و افزایش بازده آن
– طراحی و ساخت محتواهای پستی جذاب، شامل عکس، ویدئو و استوری
– استفاده از نرم افزارها و ابزارهای حرفهای برای طراحی محتوا
– راهاندازی کمپین بازاریابی شبکههای اجتماعی و استفاده از آن برای افزایش فروش
– مدیریت و پیشبینی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی در اینستاگرام
– آشنایی با تحلیل و بررسی روند رشد و نحوه تأثیرگذاری کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی
سطح پیشرفته:
– بهبود الگوریتم ارگانیک اینستاگرام و روشهای بهینهسازی آن
– تحلیل و بررسی دقیق روند رشد صفحات رقبا و کسب ایدههای نوین بازاریابی
– طراحی و اجرای کمپینهای بازاریابی و نقش آن در رشد سریعتر صفحات
– بهبود خلاقیت و توانایی در طراحی استراتژی بازاریابی برای اینستاگرام
– استفاده از ابزارهای پیشرفته برای تحلیل و بررسی دقیق کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی
مطالب گفته شده فقط به عنوان یک راهنمای کلی برای دوره آموزش صفر تا صد بلاگری اینستاگرام مطرح شد.
بلاگری چیست؟
بلاگری یا وبلاگنویسی، فعالیتی است که در آن افراد به صورت آنلاین در قالب بلاگ (وبلاگ)، محتوایی را تولید و منتشر میکنند. بلاگران معمولاً در مورد موضوعات مختلفی مانند سبک زندگی، غذا، سفر، فناوری، سلامتی، مد، ورزش و … نوشتاری، تصویری و یا ویدئویی ارائه میدهند.
بلاگری در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، به معنای تولید و انتشار محتوایی در قالب پستها، استوریها، IGTV و… با هدف جذب فالوئرهای جدید، افزایش شناخته شدن و به اشتراک گذاری دیدگاه و نقطه نظر خود است.
بلاگری یک فرصت برای ارتباط برقرار کردن با جامعه بزرگ است و به برقراری رابطه با مخاطبان و تبدیل آنها به فالوئرهای وفادار کمک میکند. بعلاوه، بلاگری یک فرصت ایدهآل برای ارزشافزوده کردن برای طرح های تجاری است، زیرا با قرار دادن تبلیغات در بین محتوای خود، میتوانند به افزایش فروش و شناخت سطح شرکت کمک کنند.
در کل، بلاگری یک روش موثر برای ارتباط برقرار کردن با جامعه، ایجاد شخصیت و شناخته شدن، و حتی به دست آوردن درآمد از طریق تبلیغات و اسپانسری است.
چگونه بلاگری اینستاگرام شویم؟
برای شروع بلاگری در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. ساخت حساب کاربری اینستاگرام:
اگر هنوز حساب کاربری در اینستاگرام ندارید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای ساخت حساب کافی است به صفحه اصلی اینستاگرام بروید و روی دکمه “ثبتنام” کلیک کنید.
2. تعیین نیچه (Niche):
قبل از شروع به بلاگری در اینستاگرام، باید تعیین کنید در کدام حوزه فعالیت خواهید کرد. بسیاری از بلاگران در اینستاگرام در حوزههایی مانند غذا، مد، زیبایی، سفر و … فعالیت میکنند. با تعیین نیچه، میتوانید محتوای مناسب و با ارزشی ارائه دهید.
3. ساخت محتوا:
پس از تعیین نیچه، باید شروع به ساخت محتوا کنید. بهتر است محتوای مناسب، جذاب و با کیفیت تولید کنید. محتوای شما میتواند عکس، ویدئو، پستهای کوتاه یا استوری باشد.
4. افزایش فالوئرها:
برای موفقیت در بلاگری، باید تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید. برای اینکار باید محتوای مناسب و جذابی ارائه کنید و از هشتگهای مرتبط با نیچه خود استفاده کنید. همچنین میتوانید از تبلیغات موجود در اینستاگرام استفاده کنید.
5. برندینگ:
برندینگ به معنای ساخت برند و شناخته شدن نام شما در بازار است. برای برندینگ، باید هماهنگی خوبی بین محتوا و نام حساب کاربری خود داشته باشید و از یک لوگو و رنگهای خاص استفاده کنید.
6. مدیریت زمان:
برای موفقیت در بلاگری، لازم است که زمان خود را به خوبی مدیریت کنید. این شامل مدیریت زمان برای تولید محتوا، پاسخ به نظرات و پیامهای فالوئرهای خود و … است.
7. ارتباط با فالوئرها:
برای افزایش همافزایی و تعامل با فالوئرهای خود، باید به آنها پاسخ دهید و در مورد موضوعات مختلف با آنها گفتوگو کنید.
8. تحلیل پیشرفت:
برای بررسی پیشرفت خود در بلاگری در اینستاگرام، باید تحلیلهای مناسبی را در نظر بگیرید و آنها را مورد بررسی قرار دهید. میتوانید با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل مختلف، مثل Instagram Analytics، به مؤشرهایی مانند تعداد فالوئرها، لایکها و کامنتهای پست های خود دسترسی پیدا کنید.
9. همکاری با برندهای دیگر:
با همکاری با برندها و شرکتها میتوانید از روابط تجاری و سرمایه گذاری بهرهمند شوید. این همکاریها میتواند شامل تبلیغات، معرفی محصولات و یا هر نوع همکاری دیگری باشد.
10. حضور در رقابتها و جوایز:
حضور در رقابتها و جوایز مختلف در اینستاگرام، میتواند به شما در افزایش تعداد فالوئرها و محبوبیت کمک کند.
11. آپدیت شدن:
برای جلب توجه فالوئرهای خود، باید محتوای مناسب و با کیفیتی ارائه دهید. همچنین، باید به روز رسانی های پروفایل خود توجه داشته باشید و مطالب بروزی را منتشر کنید.
12. استفاده از شبکههای اجتماعی دیگر:
بلاگری در اینستاگرام را میتوان با بهره گیری از شبکههای اجتماعی دیگر، مانند توییتر و فیسبوک، ترکیب کرد. این کار میتواند محبوبیت و شناخته شدن شما را در بین جامعه بزرگتری افزایش دهد.
برای شروع بلاگری در اینستاگرام، بهتر است از تجربیات بلاگران دیگر نیز استفاده کنید و با مطالعه درباره روشها و راهکارهای موفقیت آمیز در این حوزه، به بهترین شکل ممکن با بلاگری در اینستاگرام آشنا شوید.
تفاوت بلاگری با ولاگری
بلاگری و ولاگری دو نوع فعالیت مجازی هستند که در آنها افراد، محتوایی را تولید و منتشر میکنند. با این حال، تفاوت بین آنها در نحوه تولید و ارائه محتوا است.
در بلاگری، محتوای تولید شده به صورت متنی، تصویری یا ویدئویی است و در قالب پستهایی که در وبلاگ یا شبکههای اجتماعی منتشر میشود قرار میگیرد. بلاگران معمولاً محتوای خود را با هدف جذب فالوئرهای جدید و افزایش شناخته شدن خود در جامعه منتشر میکنند.
اما در ولاگری، محتوای تولید شده به صورت ویدئویی است و در قالب یک ولاگ یا ویدئو بلاگ منتشر میشود. ولاگران معمولاً از این فرمت برای ارائه محتوای خود استفاده میکنند و به جای نوشتار، از فیلمبرداری و تصویربرداری برای ارائه محتوای خود استفاده میکنند.
با این حال، هر دو فعالیت بلاگری و ولاگری همان اهداف اصلی را دنبال میکنند که شامل جذب فالوئرهای جدید، افزایش شناخته شدن در جامعه و تولید محتوای ارزشمند برای مخاطبان میشود.
ولاگری چیست؟
ولاگری یا ویدئو بلاگینگ، فعالیتی است که در آن شخصیتهای تأثیرگذار در شبکههای اجتماعی و وب سایتها، ویدئوهایی را تولید و منتشر میکنند. در این فعالیت، به جای نوشتن متن و ارائه عکس، با استفاده از دوربین و فیلمبرداری، ویدئوهایی تولید میشود که معمولاً به صورت روزمره، تفریحی و یا آموزشی هستند.
ولاگران معمولاً در مورد موضوعات مختلفی مانند غذا، مد، سفر، سبک زندگی، فناوری، بازی ها و … ویدئو تولید میکنند و آنها در شبکههای اجتماعی مانند یوتیوب، تلگرام، اینستاگرام و… به اشتراک میگذارند.
ولاگری، به دلیل قابلیت خاص و جذابیتی که دارد، به عنوان یکی از شیوههای رسانهای محبوب و پرطرفدار شناخته شده است. ویدئوهای تولید شده توسط ولاگران در بین بینندگان معمولاً با استقبال بالایی مواجه میشود و منجر به جذب فالوئرهای جدید برای آنها میشود. همچنین، ولاگری یک فرصت برای ارتباط برقرار کردن با جامعه و به اشتراک گذاری دیدگاه و نقطه نظر خود است.
میزان درآمد برترین بلاگرهای دنیا
درآمد بلاگرها به شدت متفاوت است و به عوامل زیادی مانند محتوای ارائه شده، تعداد بازدید کنندگان، سطح اعتبار و محبوبیت، نوع تبلیغات و برندهای همکار و دیگر عوامل وابسته به صنعت و حوزه فعالیت آن بلاگر بستگی دارد.
به عنوان یک مثال، در سال 2021، بلاگر پادکست جو روگان (Joe Rogan) با درآمد ۱۰۵ میلیون دلار در سال، برترین بلاگر جهان بود. در مقابل، بلاگرهای دیگری مانند بلاگر آمریکایی پیتر مککینون (Peter McKinnon) با درآمد بالغ بر ۱۵۰ هزار دلار در سال است.
با توجه به اینکه دقیقاً میزان درآمد بلاگرهای مختلف در دسترس نیست، لیستی از برترین بلاگرهای جهان بر اساس بررسیهای و منابع مختلف پیشنهاد میدهم:
1. Joe Rogan – Podcast Host (درآمد ۱۰۵ میلیون دلار)
2. PewDiePie – YouTuber (درآمد ۳۰-۴۰ میلیون دلار)
3. Jeffree Star – Beauty Vlogger (درآمد ۱۷ میلیون دلار)
4. Dude Perfect – YouTubers (درآمد ۲۰ میلیون دلار)
5. Rhett and Link – YouTubers (درآمد ۲۰ میلیون دلار)
6. Zoella – Beauty Vlogger (درآمد ۴.۵ میلیون دلار)
7. Lilly Singh – YouTuber (درآمد ۱۴ میلیون دلار)
8. Ryan Kaji – YouTuber (درآمد ۲۶ میلیون دلار)
9. Smosh – YouTubers (درآمد ۱۹ میلیون دلار)
10. Jake Paul – YouTuber (درآمد ۱۴ میلیون دلار)
لازم به ذکر است که این لیست بر اساس منابع مختلف و در تاریخهای مختلف گردآوری شده است و ممکن است با توجه به جابجایی در بازار و تغییرات در قوانین تبلیغاتی و دیگر عوامل، در حال حاضر درآمد بلاگرهای فوق تغییر کرده باشد.
تاریخچه بلاگری در اینستاگرام
اولین نسخه از اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایکل کرایگر تأسیس شد. در آغاز، اینستاگرام فقط یک برنامهی اشتراک عکس برای دستگاههای iOS بود، اما پس از مدتی به دلیل محبوبیت بالایی که پیدا کرد، در سال ۲۰۱۲ به اندروید نیز منتشر شد.
اما بلاگری در اینستاگرام، بعد از اضافه شدن قابلیت Stories به اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ و همچنین قابلیت IGTV در سال ۲۰۱۸، رشد قابل توجهی داشت. با این تغییرات در اینستاگرام، کاربران این شبکه اجتماعی توانستند به راحتی محتوای ویدئویی خود را به اشتراک بگذارند و این قابلیت باعث شد تا بلاگری در اینستاگرام رونق بیشتری پیدا کند.
بلاگران موفق در اینستاگرام امروزه دارای هزاران و حتی میلیونها فالوئر هستند و به عنوان یکی از روشهای موثر برای تولید محتوای خلاقانه، جذاب و تأثیرگذار شناخته میشوند که با استفاده از آن میتوانند علاوه بر جذب فالوئرهای جدید، به اشتراک گذاری نظرات، تجربیات و دیدگاههای خود را با مخاطبانشان به ارمغان آورند.
ایده برای بلاگری در اینستاگرام
در بلاگری در اینستاگرام، شما میتوانید با به اشتراک گذاری تجربیات، دیدگاهها و نظرات خود با دنبالکنندگانتان ارتباط برقرار کنید. برای شروع بلاگری در اینستاگرام، بهتر است به این نکات توجه کنید:
۱- برای دستیابی به مخاطبان بیشتر، باید محتوای جذاب و خلاقانهای را ایجاد کنید. علاوه بر عکس و ویدئو، از تصاویر طراحی شده و استوریها نیز استفاده کنید.
۲- موضوعاتی را که شما در آنها تخصص دارید و باعث جذب دنبالکنندگانتان میشود را شناسایی کنید. بهتر است محتوای خود را در حوزههایی از جمله سبک زندگی، گردشگری، غذا، فیلم، ورزش و … ارائه دهید.
۳- در کنار ایجاد محتوا، به برنامهریزی مطالب، انتخاب هشتگهای مناسب و جذابیت تصاویر و ویدئوهای خود به دقت توجه کنید.
۴- با دانستن و فهمیدن سلیقه و نیاز دنبالکنندگانتان، میتوانید محتوا را بهبود بخشید و برای جذب آنها، استفاده از قابلیتهای اینستاگرام مانند مسابقات و رویدادها را درنظر بگیرید.
۵- از تبلیغات در اینستاگرام برای جذب دنبالکنندگان جدید استفاده کنید. میتوانید با پرداخت مبالغ کمتر، تبلیغات خود را در صفحات مرتبط با محتوای خود قرار دهید.
پرمخاطب ترین حوزه های بلاگری در اینستاگرام
حوزههای پرمخاطب در بلاگری در اینستاگرام به شدت متنوع هستند و به عوامل زیادی از جمله نوع محتوا، سلیقه دنبالکنندگان و میزان رقابت در هر حوزه بستگی دارد. اما به طور کلی، در حوزههای زیر بلاگران بیشترین تعداد دنبالکنندهها را دارند:
۱- سبک زندگی: در این حوزه، بلاگران محتوایی را ارائه میدهند که به موضوعاتی از جمله فشن، آرایش، دکوراسیون منزل، زندگی شبانه و سبک زندگی خود و یا خانوادهشان میپردازند.
۲- موسیقی: بلاگران موسیقی محتوایی را ارائه میدهند که از جمله آهنگهای جدید، رقص و پیشنهادات موسیقی برای هر روز است.
۳- غذا: در این حوزه، بلاگران غذا شامل محتوایی را ارائه میدهند که شامل دستور غذا، تغذیه و چیزهای دیگری است.
۴- فضا و طبیعت: در این حوزه، بلاگران محتوایی را ارائه میدهند که به صورت عکسهای طبیعت، منظرههای جذاب و اطلاعات خود در مورد مسائل مرتبط با فضا پرداختهاند.
۵- تبلیغات: در این حوزه، بلاگران محتوای تبلیغاتی را ارائه میدهند که شامل تبلیغات کالا و خدمات مختلف است.
۶- سفر: در این حوزه، بلاگران محتوایی را ارائه میدهند که شامل تجربیات خود در مورد مسافرت به نقاط مختلف جهان است.
۷- ورزش: در این حوزه، بلاگران به محتوایی مربوط به تمارضات و ویدئوهای آموزشی درباره ورزش و فعالیتهای بدنی پرداخته و دنبالکنندههایشان را تشویق به ورزش کرده و راهنمایی میکنند.
۸- آموزشی: در این حوزه، بلاگران به محتوایی درباره آموزشِ چیزهای جدید، نوآوریها و تکنولوژیهای پیشرفته میپردازند.
سایر حوزه های پرمخاطب بلاگری
۹- خبری: در این حوزه، بلاگران محتوایی را ارائه میدهند که شامل آخرین اخبار مربوط به سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.
۱۰- زندگی شخصی: در این حوزه، بلاگران محتوایی را ارائه میدهند که به زندگی شخصی خود، روابط، مسائل خانوادگی، سفرهای شخصی و اطلاعات دیگر مرتبط با زندگی خود میپردازند.
در هر حوزه، بلاگرانی که توانستهاند بهترین محتوا را ارائه دهند و به نیازها و سلیقه دنبالکنندگانشان پاسخ دهند، بیشترین تعداد دنبالکنندهها را جذب کرده و موفق میشوند.
۱۱- مد و پوشاک: بلاگران حوزه مد و پوشاک به محتوایی از جمله طرحهای روز پوشاک، پوشیدنیهای فصلی، اکسسوریها و لباسهای شیک و جذاب میپردازند.
۱۲- هنر: بلاگران حوزه هنر، محتوایی را ارائه میدهند که شامل نقاشی، عکاسی، دست سازی و هنرهای دیگر است.
۱۳- آشپزی: بلاگران حوزه آشپزی، به محتوایی درباره دستور غذا، تغذیه و چیزهای دیگری مرتبط با آشپزی میپردازند.
۱۴- صنعت بازیهای ویدئویی: بلاگران حوزه صنعت بازیهای ویدئویی، به محتوایی درباره بازیهای روز، نظرات، مراجعه به رویدادهای مرتبط با بازیهای ویدئویی و شخصیتهای محبوب این بازیها میپردازند.
۱۵- خودشناسی و روانشناسی: بلاگران حوزه خودشناسی و روانشناسی، به محتوایی درباره توسعه شخصی، نظریات روانشناسی، راهکارهای مربوط به مسائل روانی و غیره میپردازند.
۱۶- کودکان و خانواده: بلاگران حوزه کودکان و خانواده، به محتوایی درباره پرورش کودکان، تربیت، امور خانوادگی و همچنین سفرهای خانوادگی میپردازند.
به عنوان یک بلاگر در اینستاگرام، برای جذب دنبالکنندههای بیشتر، بهتر است حوزهای را که به آن علاقهمندید انتخاب کنید و بهترین محتوا را ارائه دهید.
روشهای پولسازی و کسب درآمد از طریق بلاگری
بلاگری در اینستاگرام یک فرصت خوب برای کسب درآمد است. در ادامه به برخی از روشهای پول سازی و کسب درآمد از طریق بلاگری در اینستاگرام اشاره میکنیم:
۱- تبلیغات: شما میتوانید با قرار دادن تبلیغات در صفحه اینستاگرام خود، درآمد کسب کنید. برای این کار، باید با شرکتها و برندهای مختلف تماس بگیرید و به آنها پیشنهادات تبلیغاتی خود را ارائه دهید.
۲- فروش محصولات: شما میتوانید با فروش محصولاتی که خود تولید میکنید، درآمد کسب کنید. برای این کار میتوانید از پلتفرمهای فروش آنلاین مثل Shopify، WooCommerce و … استفاده کنید.
۳- بازاریابی بازیهای ویدئویی: شما میتوانید با بازاریابی بازیهای ویدئویی برای شرکتهای بازی نظیر EA Sports، Activision و … درآمد کسب کنید.
۴- فروش محصولات نفیس: شما میتوانید با فروش محصولات نفیس از جمله لوازم طلا و جواهر، چرم و … درآمد کسب کنید. برای این کار، باید با تولید کنندگان مختلف همکاری کنید.
۵- عضویت در برنامههای بازاریابی: شما میتوانید با عضویت در برنامههای بازاریابی مثل Amazon Associates، Clickbank، JVZoo و… درآمد کسب کنید. در این حالت، شما به محصولاتی که در پلتفرمهای مختلف به فروش میرسانید، لینک داده و برای هر فروش که از این لینک صورت میگیرد، سهمیهای از فروش را دریافت میکنید.
با این حال، برای کسب درآمد در بلاگری، باید به نحوه رعایت قوانین کپیرایت و حقوق مالکیت فکر کنید و تلاش کنید تا در همه مراحل به دقت رعایت بفرمایید. همچنین، با توجه به شرایط شما، ممکن است روش دیگری نیز برای کسب درآمد از طریق بلاگری پیدا کنید.
سایر روشهای پولسازی و کسب درآمد از طریق بلاگری
۶- فروش محصولات دیجیتال: شما میتوانید با فروش محصولات دیجیتال مانند کتاب، آموزشهای آنلاین و … درآمد کسب کنید. برای این کار، میتوانید از پلتفرمهای فروش آنلاینی مانند Gumroad، Teachable و… استفاده کنید.
۷- عضویت در برنامههای تبلیغاتی: برخی از برنامههای تبلیغاتی مانند Google AdSense به شما اجازه میدهند به درآمد جستوجویی خود از طریق نمایش تبلیغات روی صفحه خود برسید.
۸- فروش حقوق عکسها: اگر شما یک عکاس خوب هستید و تصاویر خوبی را از مکانهای مختلف گرفتهاید، میتوانید تصاویر خود را در سایتهای فروش عکس مانند Shutterstock، iStockPhoto و… فروش دهید و درآمد کسب کنید.
۹- ساخت و پخش محتوای حامی: در این روش، شما با ساخت و پخش محتوای تبلیغاتی، نظیر ویدئوهای تبلیغاتی یا آگهیهای مختلف برای شرکتها و برندهای مختلف، درآمد کسب میکنید.
۱۰- فروش جایگاه تبلیغاتی: شما میتوانید با فروش جایگاه تبلیغاتی روی صفحه خود به شرکتهای مختلف درآمد کسب کنید. در این روش، شرکتها میتوانند قراردادی برای نمایش تبلیغات روی صفحه شما بسته و شما میتوانید از این قراردادها درآمد کسب کنید.
در کل، روشهای پول سازی و کسب درآمد از طریق بلاگری در اینستاگرام بسیار متنوع هستند و شما میتوانید با توجه به علاقه، تخصص و شرایط خود، روش مناسبی برای کسب درآمد انتخاب کنید. همچنین، برای موفقیت در این حوزه، باید به کیفیت محتوا و رعایت قوانین اصولی توجه کافی داشته باشید.
کاربردهای بلاگری در اینستاگرام برای رشد کسبوکارها
بلاگری در اینستاگرام یکی از بهترین روشهای پر بازده برای رشد کسب و کار است. در زیر به برخی از کاربردهای بلاگری در اینستاگرام برای رشد کسبوکارها اشاره میکنیم:
۱- تبلیغات کسب و کار: بلاگران میتوانند با نشر تصاویر و ویدئوهای مرتبط با محصولات و خدمات کسب و کار، به جذب مخاطبان جدید و همچنین افزایش فروش کمک کنند.
۲- تقویت برند: بلاگران میتوانند با ایجاد محتوای مناسب برای برند، شناخت برند را افزایش داده و باعث جذب مشتریان جدید شوند.
۳- رشد شبکه های اجتماعی: بلاگران میتوانند به رشد شبکههای اجتماعی کسب و کار کمک کنند. با ارتباط با بلاگران محبوب در صنعت خود، کسب و کار میتواند بازخورد بیشتری از مخاطبان دریافت کند و به جذب دنبال کنندگان جدید کمک کند.
۴- افزایش تعامل با مشتریان: بلاگران میتوانند با ایجاد محتوای مناسب برای کسب و کار، افزایش تعامل با مشتریان را بهبود بخشند. با پاسخ به نظرات و پیامهای مشتریان، کسب و کار میتواند به بالابردن سطح رضایت مشتریان و همچنین افزایش فروش کمک کند.
۵- ارائه محتوای آموزشی: بلاگران میتوانند با ارائه محتوای آموزشی مرتبط با صنعت کسب و کار، به افزایش دانش و آگاهی مشتریان و جذب مشتریان جدید کمک کنند.
در کل، بلاگری در اینستاگرام یک ابزار قدرتمند برای رشد کسب و کارها است. با ارائه محتوای مفید و جذاب، تعامل با مشتریان، تقویت برند و افزایش فروش، کسب و کار میتواند به رشده بهتر و پایدارتر دست یابد.
شهرت با بلاگری
بلاگری یک روش بسیار موثر برای کسب شهرت و ایجاد نام تجاری است. در ادامه به برخی از راههای کسب شهرت با بلاگری اشاره میکنیم:
۱- ساخت محتوای مفید: با ارائه محتوای مفید، جذاب و متفاوت میتوانید طرفداران بیشتری به دست آورید و شهرت خود را افزایش دهید.
۲- حضور در شبکههای اجتماعی: با حضور در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و فیسبوک، میتوانید به جذب بیشترین تعداد طرفدار برای خود برسید.
۳- ارتباط با بلاگران مشهور: با برقراری ارتباط با بلاگران مشهور، میتوانید به شهرت خود دست یابید. با استفاده از هشتگ های مناسب، میتوانید برای مخاطبان جدید قابل پیدا شدن باشید.
۴- استفاده از تصاویر و ویدئو: با استفاده از تصاویر و ویدئوهای خلاقانه، میتوانید به جذب تعداد بیشتری از طرفداران برسید. همچنین، تصاویر و ویدئوهای با کیفیت میتوانند به ایجاد نام تجاری شما کمک کنند.
۵- فعالیت در حوزههای مورد علاقه: با فعالیت در حوزههای مورد علاقه خود و ارائه محتوای مرتبط، میتوانید به جایگاه ویژهای در صنعت خود دست یابید و به شهرت بیشتری برسید.
۶- حضور در رویدادها: با حضور در رویدادهای مختلف مانند نمایشگاهها و کنفرانسها، میتوانید با مخاطبان جدید آشنا شوید و شهرت خود را افزایش دهید.
در کل، بلاگری یکی از بهترین روشهای کسب شهرت و ایجاد نام تجاری است. با ارائه محتوای مفید، جذاب و خلاقانه، فعالیت در حوزههای مورد علاقه خود و حضور در شبکههای اجتماعی، میتوانید به شهرت بیشتری برسید و نوعی از تبلیغات رایگان را برای خود ایجاد کنید.
بازاریابی از طریف بلاگری در اینستاگرام
بلاگری در اینستاگرام به عنوان یک روش مؤثر برای بازاریابی شخصی و یا کسبوکارها استفاده میشود. این روش به شما این اجازه را میدهد تا با ایجاد محتوایی جذاب و خلاقانه، فروشهای خود را افزایش دهید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
برای شروع، نیاز است که یک حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشید و به صورت منظم محتوای جدید را منتشر کنید. همچنین باید با استفاده از هشتگهای مرتبط با صنعت خود، مخاطبان جدید را جذب کنید و در شبکههای اجتماعی دیگر همچون توییتر و فیسبوک لینک به حساب کاربری خود را قرار دهید.
بهتر است در پستهای خود از تصاویر با کیفیت و جذاب استفاده کنید و از طرحهای مختلف و جالبی برای پستهای خود استفاده کنید. همچنین میتوانید از ابزارهای مختلفی مانند اینستاگرام استوری، IGTV و لایو استفاده کنید تا بازدیدکنندگان خود را به صفحه خود جذب کنید.
ضمناً داشتن رابطه خوب با برخی بلاگرها و تبلیغ کردن برند خود تحت عنوان همکاری با آنها نیز یکی از راههای مؤثر در بازاریابی از طریق بلاگری است.
نتیجهگیری
دوره آموزشی صفر تا صد بلاگری اینستاگرام، یک دوره جامع و کاربردی برای کسانی است که به دنبال شروع یک کسب و کار اینستاگرامی هستند. این دوره با ارائه مطالبی در زمینه استراتژیها، ابزارها، فناوریها و تکنیکهای لازم برای ساخت و مدیریت یک صفحه اینستاگرام حرفهای، به شما کمک میکند تا در این زمینه موفق شوید.
در این دوره، مباحثی همچون تحلیل رقبا، استفاده از هشتگ، مدیریت محتوا، افزایش تعاملات با دنبالکنندگان، ابزارهای طراحی و ادیت عکس و ویدئو و… آموزش داده میشود. همچنین، در این دوره، به بررسی نکات مهمی همچون تبلیغات بر روی اینستاگرام، تجارت الکترونیک، راههای کسب درآمد و… پرداخته میشود.
دوره آموزش صفر تا صد بلاگری اینستاگرام، به شما کمک میکند تا با دانش لازم در این حوزه، به یک بلاگر حرفهای و موفق تبدیل شوید.
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
دوره آموزش مدیریت ارشد کسبوکار MBA
دوره آموزش رایگان صفرتاصد مدیریت ارشد کسبوکار MBA.در این دوره با برنامهریزی استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مالی، بازاریابی، فروش آشنا میشوید.
دوره آموزش صفرتاصد اکشن کوچ تفکرسیستمی
آیا به دنبال یادگیری تفکر سیستمی هستید؟ آیا میخواهید شیوه اندیشیدن سیستمی و جامع پیدا کنید؟
دوره آموزش صفرتاصد برنامهریزی منابع سازمانی ERP
برنامه ریزی منابع سازمانی یکی از مهمترین موضوعات در حوزه مدیریت است. با برنامه ریزی دقیق و بهینه منابع، سازمان میتواند بهترین نتایج را در کمترین زمان ممکن به دست آورد.
دوره آموزش صفرتاصد مدیریت محصول Product Management
آیا میدانید که مدیریت محصول یکی از حیاتیترین عوامل در موفقیت یک شرکت است؟ با حضور در دوره آموزشی مدیریت محصول، میتوانید مهارتهای لازم برای توسعه و بهبود محصولات خود را به دست آورید.
دوره آموزش مدیریت رفتار سازمانی
در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان با مفاهیم اصلی مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت تغییر، رهبری و همکاری، فرآیندهای تصمیمگیری و مدیریت استراتژیک آشنا میشوند. همچنین، با جدیدترین تکنیکها و روشهای ارتقای عملکرد سازمانی آشنا میشوند
دوره آموزش رایگان مستر کلاس اینترنت اشیاء IOT
با اینترنت اشیا، همه چیز به دست شماست! از روش های هوشمند برای کنترل خانه و دستگاه های خود لذت ببرید. با دنیایی پر از امکانات جدید آشنا شوید و زندگی خود را به سادگی بهبود بخشید. با اینترنت اشیا، زندگی هوشمندتان را آغاز کنید.
دوره آموزش رایگان صفرتاصد علمداده یا دیتاساینسِ Data Science
پیشرو در کسبوکار بیزینس و همچنین زندگی روزمره با علمداده یا دیتاساینس Data Science نسل جدید تکنولوژی
دوره آموزش رایگان صفرتاصد رابط کاربری(2023)UI
شگرد و تکنیک پرفروشترین سایتها و اپلیکیشنهای دنیا افشا شد!!? فروش نامحدود و هک ذهن کاربران با اجرای متدهای رابط کاربری UI در کسبوکارهای آنلاین
دوره جامع آموزش رایگان صفرتاصد طراحی تجربهکاربری UX
تجربه کاربری UX یکی از پر متقاضی ترین مشاغل برترین شرکتهای ایرانی و خارجی و جزو ترند های قرن بیست یکم میباشد.
دوره جامع آموزش رایگان صفرتاصد صادرات و واردات
صادرات و واردات یکی از پردرآمدترین مشاغل در ایران و جهان. پولسازی بدون تاریخ انقضا با آموزش صادرات و واردات با دیجیت من.
Reviews
تومان8,500,000 Original price was: تومان8,500,000.تومان3,997,000Current price is: تومان3,997,000.
هشدار مهم
نکته مهم:
جهت خرید دوره و دریافت مشاوره رایگان با شماره
تماس بگیرید. ثبت نام و خرید تنها با تماس با این شماره ، امکان پذیر خواهد بود.
روش خرید
ثبت نام در دوره و پرداخت تنها با تماس با شماره
امکان پذیر خواهد. همچنین فایلهای دوره به صورت فلش مموری به آدرس مورد نظر شما ارسال میگردد.
روش دریافت فایلهای دوره
تمامی فایلهای دوره در درون فلش مموری قرار داده میشود و توسط پست پیشتاز به مدت 24 ساعت کاری به دست شما خواهد رسید. همچنین قابل ذکر است که هزینه فلش و ارسال آن کاملا رایگان بوده و بر عهده تیم ما میباشد.